Jag lägger ner nu

Jag kan inte använda bloggen på det sättet jag vill utan att folk ska bli så förbannat upprörda. Hade precis fått tillbaka blogglusten men så förvann den snabbt igen efter att ha läst lite saker.

Jag finns på facebook istället!

Måste bara tillägga att jag fortfarande tycker vi har stans bästa förskola. Det har visst retat upp många. Varför kan jag inte förstå eftersom ni inte behöver tycka det och jag ifrågasätter inte vad ni tycker är bäst. Tur att jag har medhåll från norrköpings kommun iallafall :P

Ta det lugnt så hörs vi när vi hörs!


Kommentarer
Postat av: thess

Jag antar att jag är den stora boven i det hela =/

Det var absolut inte min mening att det skulle bli såhär.

Alla tycker såklart olika om saker & om vi skulle vilja att Joline gick på "stans populära dagis" skulle vi ha sökt dit från början.

Det gör mig ingenting att du tycker att erat dagis är stans bästa förskola (tar inte åt mig) jag tycker Joline har den bästa...det är upp till var & än, eller hur?



Ha det gott =)



2010-04-01 @ 10:20:07
URL: http://prinsesstess.blogg.se/
Postat av: thess

Ja precis är det så =) Trevlig påsk!!

KRAM.

2010-04-01 @ 11:44:35
Postat av: Malin

Synd att man inte ska kunna få skriva vad man vill i sin egen blogg! Dina åsikter är ju just dina åsikter och det är väl det som är meningen med hela bloggen.. att man ska kunna skriva vad man tycker! Jättetråkigt att du ska sluta blogga men jag förstår dig! Jag kanske ska börja hoppa på alla som skriver att DERAS barn är sötast... Jag menar det är ju faktiskt MINA som är de sötaste.. eller hur var det nu. Hehe. Hoppas du kommer tillbaka nångång framöver. Och du.. jag håller med iaf;) KRAM

2010-04-01 @ 15:32:15
URL: http://chilloutdude.blogg.se/
Postat av: Fanny

Håller med om dagiset, bra skrivet om norrköpings kommun ;)

2010-04-01 @ 21:55:42
URL: http://www.fannyvalette.wblogg.se
Postat av: Anonym

Men Thezz och Lina.. har inte ni samma enhetschef till era dagis?

2010-04-01 @ 22:34:52
Postat av: Lina

Anonym: Det tror jag inte. Armbandet och Kättsätter har ju samma. Men inte Galaxen vad jag vet.

2010-04-02 @ 10:12:28
URL: http://linapralina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0