Jobbiga dagar

Jag måste få gnälla av mig lite. Jag och barnen har åkt på världens jobbigaste förkylning hitílls i mitt liv. Det började med att jag kände mig dålig i måndags morse och sedan under dagen blev även barnen dåliga en efter en. Hela veckan har bestått av feber, hosta, snor och massa annat äckel.
Barnen mår ganska bra igen men på mig vill det inte ge sig lika lätt. Hostar tills magen vänder sig ut och in. Fyyy!
Fast idag känns det faktiskt bättre.
Det värsta av allt är att när man har barn får man inte ligga och vila när man är dålig utan får köra på i vanligt tempo. Men det är det värt. Jag är ju trots allt inte sjuk så ofta.

Olivia har börjat prata lite och dom först orden är mamma,pappa och ajaj. Sötnosen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0