Beslutsångest

Har gått här hemma och oroat mig inför sommaren. Efter avslutad amning har jag nu insett att det inte finns någon bikini som jag fyller ut längre. Men, så fick jag idag världens idé. Jag och Kiara kan ju köpa en gemensam bikini där jag kan ta överdeln och hon underdelen. Den kanske jag fyller ut om jag har tur. Kiara är ju rätt liten om rumpan så hon kan kanske klämma på sig en 98/104 i sommar för jag tror 110/116 i överdel blir alldeles för stort för mig. Annars kanske jag kan dela med Bianca.
Vilken ska jag välja tycker ni:



En Hello Kitty kanske?


Eller denna lila med hjärtan?


Kommentarer
Postat av: helen

Det är klart det finns bikinisar som du kan ha. Om jag kan med mina miniboobs så kan du också. annars röstar jag på den rosa hello kitty!kram

2010-02-25 @ 16:10:37
Postat av: Malin

Tack Lina! Och angående ditt inlägg... tänkte på det vi pratade om i telefon häromdan. Att Arvid kunde få lite av Olivias bakhuvud. Du skulle kunna få lite av min tuttstoppning;) De är för stora enligt mig, vill ha tillbaka mina B-kupor:( men det lär väl sluta med A- om jag orkar ta tag i vikten nån gång... Taxöronen here I come. Och om du tar den ena överdelen så kan jag ta den andra. Ses i poolen. KRAM!

2010-02-25 @ 20:18:13
URL: http://chilloutdude.blogg.se/
Postat av: helen

tack för att ni kom, et uppskattades stort! Får vi göra om snart! bilder i min blogg från kvällen! kramar

2010-02-27 @ 12:10:04
URL: http://www.metrobloggen.se/Lovelyhelen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0