Det man inte vet mår man inte dåligt av

Som många säkert vet så är jag livrädd för magsjuka. Vi har på något konstigt vis lyckats klara oss ifrån detta helvete. Än så länge! (peppar,peppar) Igår fick jag reda på att det gick magsjuka hela förra veckan på Kiaras avdelning. Det var ju Pontus vecka så jag har inte haft en aning om det. Hade jag vetat hade hon fått vara hemma. Hon har mirakulöst nog inte blivit smittad. Lite ångest fick jag iallafall och höll henne hemma idag. Fast den här veckan var det inga nya sjuka så hon får väl gå imorgon då.

Har varit på föräldramöte nu på kvällen. Utan att tveka så har vi världens bästa förskola. Inte konstigt att armbandet och kättsätter är dom mest populära i norrköping :)

Kommentarer
Postat av: tessan

Tack =) kram

2010-03-20 @ 11:04:11
URL: http://ericasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0