Förkylda

Jag har lyckats med att smitta ner alla mina döttrar med min förkylning. Alla tre är pigga men Kiara fick stanna hemma från dagis idag. Hon blir nog hemma resten av veckan för när hon skulle gå och lägga sig nu i kväll så var hon helt igentäppt. Dagis uppskattar nog att slippa rinnande näsor.

I helgen var vi på Ingelsta shopping och shoppa lite. Tjejerna fick en varsinn jeansjacka. Dom kommer matcha varandra jättefint i vår :) Olivias är pytteliten! Tvingade även på Jeppe ett par nya skor. Denna karl är så generös mot andra men så förbannat snål mot sig själv. Blir oftast jag som köper nytt åt honom.

Har även beställt skor åt Kiara och Bianca. Jag är väl inte helt överens med färgerna dom valt, men det är ju dom som ska ha dom. Bianca fick också välja den här gången :) Hon förstår iof inte alls vad det handlar om, men hon peka på samma färg flera gånger när jag fråga så jag antar att hon tycke om dom. Kiara går det ju inte att bestämma åt längre. Hon kan ha väldigt bestämda åsikter om vad hon tycker är fint och inte. Det mesta ska ju naturligtvis vara rosa. Lite typiskt för jag gillar mörkblått ;P

Dom här skorna blev det iallafall:

Kiaras:

Biancas:

Färgglatt!


Nu ska jag snart gå och lägga mig. Ska bara pussa lite på mina älskade ungar först och viska i deras öra hur mycket jag älskar dom (man får passa på och pussa på dom när dom sover). Dett är obligatoriskt och görs varje kväll innan jag går och lägger mig. Oftast slutar det med att jag blir lite halvtjutig. Älskar dom ju så högt att hjärtat är på bristningsgränsen och varje kväll är jag så lycklig över att mina barn är just mina barn. Världens finaste, underbaraste, sötaste och bästa ungar!


Kommentarer
Postat av: Emilia

Tycker Bianca gjorde ett bra val, de var jättefina i orange! Vad snygga de kommer bli i vår. =)

2010-03-02 @ 23:04:40
URL: http://emiliaq.blogg.se/
Postat av: Malin

Vilken mysig inlägg.. blev alldeles tårögd. Du har verkligen tre helt underbara barn och visst älskar man sina ungar gränslöst! Superfina skor också! Vart har du hittat dom? Blev lite sugen på ett par till Tilde.. om det är okej att härmas;) Hoppas vi kan ses nån dag snart igen. Kram Malin

2010-03-03 @ 06:35:43
URL: http://chilloutdude.blogg.se/
Postat av: helen

jag gör också det varje kväll, har gjort det enda sen hon föddes, kan inte sova annars.;p kram

2010-03-03 @ 09:09:43
URL: http://www.metrobloggen.se/LovelyHelen
Postat av: tessan

har en jeansjacka till erica oxå, men hon vill inte ha den, jäkla unge ;p

2010-03-03 @ 19:02:09
URL: http://ericasmamma.blogg.se/
Postat av: thess

Tjaaa!

Visst är skinnjackan söt, jeansjackor är ju oxå jätte tuffa & de där söta skorna som du köpt till tjejerna,,,de blir ju vilbergens tuffaste =D

Vart har du hittat skorna förresten?



Aaa Cola torsk som är så blir det inte lätt att sluta MEN ska inte sluta helt bara trappa ner =P på helgerna ska det gottas "lite"



KRAM

2010-03-09 @ 10:22:15
URL: http://prinsesstess.blogg.se/
Postat av: thess

ojj det va väldigt billigt =) de här skorna behöver man ju inte nojjig för som man kanske skulle vara med ett par Converse...de kostar ju en hacka...:)



kramiskramis

2010-03-09 @ 13:26:30
URL: http://prinsesstess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0